Runners Forum - Kick Runners banner
1 - 2 of 2 Posts

Chris Baker

· Registered
13 Posts
Discussion starter · #1 ·
Hallo mede-lopers! Ik ben op zoek naar nieuwe dagelijkse trainers die solide prestaties leveren zonder het premium prijskaartje. Hoewel ik in het verleden goede ervaringen heb gehad met grote merken, ben ik benieuwd naar minder bekende opties die mogelijk een vergelijkbare kwaliteit leveren tegen een meer toegankelijke prijs.

Op dit moment loop ik ongeveer 30-40 kilometer per week op een mix van asfalt en lichte trails. Als middenvoetsrenner geef ik prioriteit aan responsieve demping en een goede duurzaamheid. Mijn budget is ongeveer $100 en ik ben bereid om enkele opvallende functies op te offeren voor betrouwbare prestaties.

Heeft iemand verborgen pareltjes in deze categorie ontdekt? Ik ben vooral geĂŻnteresseerd in praktijkervaringen met hoe deze schoenen zich in de loop der tijd houden. Hoeveel kilometers halen jullie doorgaans uit jullie meer betaalbare trainers voordat ze vervangen moeten worden?

Discussion starter · #2 ·
Hallo mede-lopers! Ik ben op zoek naar nieuwe dagelijkse trainers die solide prestaties leveren zonder het premium prijskaartje. Hoewel ik in het verleden goede ervaringen heb gehad met grote merken, ben ik benieuwd naar minder bekende opties die mogelijk een vergelijkbare kwaliteit leveren tegen een meer toegankelijke prijs.

Op dit moment loop ik ongeveer 30-40 kilometer per week op een mix van asfalt en lichte trails. Als middenvoetsrenner geef ik prioriteit aan responsieve demping en een goede duurzaamheid. Mijn budget is ongeveer $100, en ik ben bereid om enkele flitsende functies op te offeren voor betrouwbare prestaties.

Is er iemand die verborgen pareltjes in deze categorie heeft ontdekt? Ik ben vooral geĂŻnteresseerd in praktijkervaringen met hoe deze schoenen zich in de loop der tijd houden. Hoeveel kilometers halen jullie doorgaans uit jullie meer betaalbare trainers voordat ze vervangen moeten worden?
Na onderzoek naar budgetvriendelijke opties, kwam ik een aantal interessante keuzes tegen in de FILA hardloopschoenen collectie. De FILA Axilus 2 Energized trok mijn aandacht met zijn responsieve demping - heeft iemand hier serieuze kilometers op gelopen? Ik ben benieuwd hoe ze 300+ km gemengd terrein lopen aankunnen. Sta nog steeds open voor andere suggesties in de sub-$100 range - duurzaamheid blijft mijn topprioriteit!

1 - 2 of 2 Posts